Dålig uppdatering :)

Nu är det 1 månad sen ajg uppdaterade senast :O orkar inte och vet inte riktigt vad jag ska skriva om men nu när jag kollade på sporten så kom jag på nått jag måste få sagt! läs och begrunna ni så kallade "supportrar"

JAg blir så irriterad!!! jag bryr mig inte ett piss om ishokey igentligen! men blir så arg när man ser att det är dom så kallade "supportrarna" som går dit för att slåss och starta bråk med det andra lagets "supportrar". Varför varför ska man vara så jävla idiotisk och töntig och behöva gå dit och bråka och förstöra för alla andra? åååå hoppas dom blir straffade jävla äckel! jo om ni fortsätter så kan ni iallafall vara modiga nog och visa era ansikten med!

Så känner jag och det står jag för :P
hmmm vad ska man göra nu? jo lägga upp bilder från Luxemburg på Facebook och sen leta modekläder och lägga upp här ;)



XOXO <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0