sååå dålig dag!!

Denna dag har inte gått bra känns det som! eftersom vissa folk i klassen inte kunna steka kyckling så fick Stina och Sara stå och skämmas när folket kom tillbaka med rosa kycklingen! tycker synd om er två ;)

men men får hoppas det blir bättre imorgon!
 nog om skolan nu mer om vad som händer annars =)

Ikväll ska moi mormor äta middag hemma hos oss det ska bli nice, ska hämta henne till 5 ungefär nån gång.
ömm annars så är det inte så händelserikt i mittl iv just nu förutom att jag har en grön tröja på mig ;) hahahha nu var jag rolig :D

neeee nu har jag inget att skriva om så slänger in en "dagens model" och han heter Ryan Taylor and this is how he look like!





sååå what you think? =)



XOXO <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0