Dagen fråga! + lite annat

Okej nu har jag en "Dagens Fråga"!

På högstadiet vart jag kallad bög av några killar i parallelklassen som jag inte ens hade pratat med eller ens velat prata med. det jag inte fattar är varför dom kallade mig bög? jag som bara umgicks med tjejer och inte låg i "bög högar" som dom gjorde eller som dom brukade göra efter idrotten när dom skulle duscha! jag själv tycker att om man står 6-8 killar i ett duschrum och låtsas att runka och stönar och sen "komma" genom att skvätta shampo på väggarna låter liiiite bögigare än om man umgås med fler tjejer än dom killarna ens kommer vara nära?

såå vad tycker ni? är jag så himla bögig? :O

inte för att jag bryr mig men kan vara kul att veta =) men men....


Igår var det några små älsklingar hemma hos mig, 7 st om man ska vara exakt! vi grillade och käkade god mat vart jordgubbar och vattenmelon till efterrätt! Riiiktigt gott var det!!!
medans vi åt kollade vi på Sex and the City filmen och efter filmen var slut gick vi ut och kollade runt lite =)

idag har jag, emma, stina, maja och hannah varit inne i stan vi kollade på Karneval tåget! asså det brukade seriöst vara en rolig del av studenten men nu var det 4 eller 5 flak bara! :O kom igen studenter tagga lite!!!

sen åkte vi till Öster för vara med när Lisa Piercade sig och shiiit vad jag mådde illa :O klara verkligen inte av att se nrä folk sticker in saker i sig men snygg blev det (Y) sen nu ikväll blir det luuungt :D

Oj långt inlägg vart det :O men var ett tag sen jag skrev så inte så konstigt varför hahah men alla får ha en suuuper bra lärdagaskväll sååå aaa det får avsluta för idag =)




XOXO <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0