16 maj!

HATAR falska människor! Är så trött på fok som är falska och gör saker för att "passa" in!
Så var det jag kände för att inleda detta inlägg! men nu ska jag vara lite mer posetiv!

I Fredags var jag hos Adam på fieeeeeest! var mkt trevligt med roligt och trevligt samt ärligt folk! haha nee nu ska jag släppa det där med älighet och sånt! :D

och i lördags trött like hell så åkte man till Gävle med la familja och hälsade på familja de Brolin :)
dagen spenderades en del i Boulongern eller hur det stavas och kollade på Mini MAX Ruset som Kevin och Vendela var med i och guud dom var riktigt duktiga!! Sen var det att gå i stan och shiiiiit vad varmt det var :O hur underbart som helst! sen var vi ut och åt på Helt Enkelt! den bästa restaurangen jag npgonsin har varit på och ätit! Sjukt god mat och hur bra service so helst (Y) det är verligen en restaurang jag rekommenderar ALLA!!
jaaa det var väl min helg elelr jag glömde var till Oskar idag på eftermiddagen och bakade gooda muffins och kollade på Catch me if you can en riktigt bra film! även där en rekomendation ;)

Imorgon = Skola med klassen och laga Italiano mat :) sen efter det kasnke det blir att åka upp på Rolft så man blir klar med det någon gång =)

Meeen alla får ha det bra!


XOXO <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0