sommmar sommar sommar?

Är sommaren påväg till lilla landet lagom? jag har gått och tänkt att våren är här och helt plötsligt så började det hagla :S men så är väl vädret eller? Jaja slut pratat om vädret som är som ett isbrytar samtalsämne :)

Nu vill jag prata om saker som jag verkligen är intresserad av och det är mode!! jag har börjat tröttna på att alla tjejer har skor som går upp på vaderna men liten klack. jag tycker inte det är så snyggt faktiskt! Och asså seriöst knähöga skor? HUR tänkte folk när dom designade dom ? och personer som sätter på sig sånna? hallllllåååå det är så sjuuukt fult!!! :) (enligt mig) Men något som däremot är sjukt jävla snyggt spelar ingen roll vilken tid på året det är så är klackskor!! så jävla snygg och klitchar till kkläderna i allmänhet :D såååå alla tjejer där ute!! kör på klackar, pumps, tygskor eller Converse eller nått liknande och inte vad eller knähöga skor!!

och jo ett litet tips till! ni tjejer som INTE kan gå i klackar! Gå inte ut innan ni har lärt er gå i det!!!! + tjejer som inte kan sminka sig, SMINKA ER INTE!!!



Snygga snygga snygga!!! =)

XOXO <3


Kommentarer
Postat av: Pikkan

Håller helt med!! DE ska lära sig och gå först inna de går ut med såna babisar :D Skit snygga skor jö ^^ O det med sminket håller med man kan väll inte se ut som en clown eller? Men då är frågan av dessa har de äkta vänner? Nej för äkta vänner säger till om sånna saker! Mihahah detta var roligt att skriva :D



HAre bäst ADAM!<3

2010-03-19 @ 14:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0