oj vad har hänt?

jaa mina kära små vänner vad har hänt? jag uppdaterar mkt på bloggen helt plötsligt!! :O kan det vara så att mitt liv har blivit mer intressant eller vad har hänt? :O neee så kan det inte vara!
Meeeen man kansk är inne i en bloggfas som man bara vill blogga mer!!? jaa så kan det vara :D

meeen nu vill jag skriva om lite saker. Jag har en ny favorit låt för dagen iallafall :D hörde den på MTV i morse och har varit fast med den in huvudet heeela dagen! "IF We Ever Meet Again" med Katy Perry ft Timbaland!! Love den låten <3

joo jag vill skriva om lite modemissar och lite sånt :D

Jag såg en tjej på bussen hem idag som går i 7-8an eller nått (?) som hade fakeglasögon sånna där snygg svarta! jag tycker hon är för liten för att ha sånna dom passar inte i sån ålder dom ska man börja använda när man blir runt 17-20 då är det Hot Hot HOT!! och en tjej på broman idag hade bland dom fulaste jeans shortsaktiga saker idag :S satt under tuttarna typ och var VÄÄÄÄLDIGT osmikrande för kroppen!!
Och joo jag tycker det är tufft när folk vågara vara sig själv och så men jag fattar inte bara för att folk villl sticka ut och inte vara som alla andra så måste dom väl inte klä sig fult elelr ha håret rosa (typ 4 rosa på håret) elelr orange/blont hår!! Nej Nej clean up säger jag!!

såå nu har jag sagt mitt om sånna saker idag =D

Puss puss allihopa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0