oj oj oj!!

nu har det varit VÄÄÄÄLDIGT dålig uppdatering hör på bloggen! men jaja man kan ju inte blogga hela tiden eller? :D plus att mitt liv inte är så jävla roligt för tillfället men men.

Idag så skulle jag velat bokat biljetter till LAdy Gaga men har ingen att gå med :( men man får leva vidare i sitt tråkiga liv! men ska ju till Stockholm och gå på BOUNCE!!!!!!! på globen!! Längtar som faaaaan!!! <3
i helgen så blir det lungt eller ja på Lördag (imorgon) blir det ut på krogen! Ki min kära lilla Ki fyller 18!!! Grattis till den snyggingen <3 sen så är det ju lov nu! Kan det bli underbarare? det kommer bli plugg på körskolan och sen när jag har ett liv så blir det väl stan? på Tisdag blir det iallafall klippa mig och kasnke lite fika på stan med Emma och någon mer kanske? Sen ut på Onsdag igen!!! Fan blir knapert om åengar detta när dom redan är slut :(

Får väl fixa det på nått sätt iallafall! men nu har jag skrivit lite här iallafall så nu känenr jag mig nöjd!

Puss och Kram på er allihopa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0