just nu i lilla Adams liv....

.... så händer det inte så jätte mkt men jag sitter i köket och väntar på att ugnen ska bli varm så man kan ställa in potatisgratängen som precis ställdes in i ugnen :D om 30 min så åker oxfilen in i ugen!! blir mumma tillsammans med min rödvinssås!

Linnea den lilla apan kom precis hem från hennes faster och hennes man =D så nu blir det v'l prata roligt eller nått jag vet inte? roligt har man alltid med den apan hahahah! Saknar alla söta människor i Gävle jätte mkt!! måste träffa dom snart <3

Lördagen blir lugn och sansad kommer sitta hemma och kolla på tv så HOPPAS det är nått bra annars sätter jag på film!!

men men puss puss alla sööööööööööutisar!! <3





XOXO <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0