V.I.F Morfar <3

HAr precis kommit hem från Hanni Hoe <3 var på hennes Studentmottagning efter en trevlig, tragisk och glad dag på stan. Dagen började med att gå upp kvart i 7 för att en som ska sätta i kakel och sånt i vårat kök skulle komma. sen åkte jag in till stan tio i tio med Emma och Stina, vi köpte blommor och gick å fikade :) sen vart det student¨tåget och springa och hänga på blommot på folk =) Grattis till er som gick ut idag <3


Efter studenttåget skyndade jag mig upp till sjukhuset för mamma ringde och sa att det hade hänt nått med morfar, när jag kom upp så satt mamma och syrran och grät och då fattade jag att morfar hade dött :(
Jag hoppas han har det bra där han hamnar <3 Älskar dig Morfar och hoppas du har det bra!
Vila i frid <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0