WIII! :D

Gårdagaen var MYCKET rolig! Började med att man åkte in till stan vid tolv med Ki och Maja vi gick lite på stan medans vi väntade på Lisa som hade sovit lite för länge =)
Vart pizza på Amandas! mumma (Y)

Sen på kvällen åkte jag in med KI för vi skulle till Oskar och ha myskväll.
Vi kollade på 2 filmer den ena heta Trainspotting eller nått :S konstig film var det iallafall handlade om några knarkare i England eller nått. Man vart bara arg på den så inte så bra betyg får den =)
Men sen kollade vi på Skräckfilmen The Children(?) Jag säger bara OMG!!! fy fan har aldrig varit så inne i en skräck film någon gång :O Handlar om massa barn som får nått virus och mördar sin föräldrar på massa sjuka sätt :O Fy fan satt på helspänn hela filmen med konstig känsla i magen!

Jaja The Children borde typ alla se den var faktiskt ganska bra (Y)

Men nu är man hemma från Oskar och är  jävligt trött somnade fan typ 4 halv 5? vaknade vid 1 trött like hell efter att sovit i en väldigt smal soffa.

Nu sitter man och äter Chili nötter och kollar på skidskytte efter att man har tagit bort massa vita saker på Oxfile! Gud vad gott det ska bli när vi ska äta den!! MMMMM!

Men nu blir det att typ halvsova lite sen vet jag inge mer :S

Men ha det nice!

XOXO <3

Kommentarer
Postat av: Ell

Adam... jag kollade också på sidåkning. Såå tråkigt Oo

2010-01-06 @ 16:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0