Vad lever vi i för land igentligen?

Seriöst vad lever vi i för land?
Våra kändisar består av "Ensamma mammor" och "mammas pojkar" seriöst vem bryr sig om deras liv? :S
Oxå sen vad finns det för folk i detta land som blir sur när Mona Shalin(nån politikgumma) har en väska som kostar 6000! VEm bryr sig? vill man ha en LV väska för 6000 då får man väll köpa en för så mkt oxå? Vill jag ha den så sparar man lixom sen bryr inte jag mig om vad hon har för väskor :S
Sen finns det folk som blir sur på Kenza när hon uppmanar sina läsare att ge typ 10 elller 50 kr till Haiti människorna! varför ska man bli sur på det? JAg blir så jävla frustrerad!! Jag fattar inte varför folk blir sur för en sån sak? finns det någon anledning eller?
NEEEEEEEEEEEEEJ! det gör det inte!

Jajajaj nu ska jag inte vara en bitterkuk som ska sitta och klaga ner på Sverige men ibland önskar jaag att man kunna åka bort hur länge som helst till ett varmt land som Thailand t.ex! Fatta skönt att slippar Sverige i typ 2 månader! Men  pengar fattas bara :(

Men men är hemma från Gävle nu så nu återgår livet tillbaka till den tråkiga vardag som går att leva här uppe! Vakna, åka till skolan, vara i skolan, komma hem sen sova! roligt? NEEEEEEJ!!!!

Nu ska jag kolla på en gala för dom i Haiti det är massa kändisar som ska vara med! Men kom precis på att den började kl 02 i natt! PÅ MTV!!!!

Jo P.S I dont like people that dont like gay people!

XOXO <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0