Skinny girl or mullig tjej?

Jag är sååååååååååååååååå trött på smalhysterin!! Seriöst vem vill ha ett benrangel som man kan känna knotorna på i sängen?
Jag läste på Kissies blogg (Kissies.blogg.se) att hon tyckar att man är tjock om låren går ihop och om magen lixom trycks ihop när man sitter ner!
Nej det ska vara kurvor på tjejer men jag tycker inte det ska vara överdrivet! Bara man mår bra inombords! man kan väga 130 och må bra medans man väger 50 och mår skit inombord! Lev hälsosamt helt enkelt ;)
När det gäller killar okej det är snyggt med tränade killar som har lite muskler här och där men inte överdrived då blir det spy varning. samma där när det gäller lixom man behöver inte väga för mkt!

Så jag tycker alla ska våga väga som dom vill bara dom inte mår dålig av det ;)






1. NEEEEEJ!! sååå fult!! för smalt!
2. Detta tycker jag e ganska snyggt men skulle inte vilja ha i sängen! alltså helt OK!
3. This I Likeii! Whitney från Top Model! Hon är sååå jävla vacker!



XOXO Skinny Bitches and Fat Bitches <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Älskar din åsikt Adam, nu känner jag mig vacker haha <3

2010-01-08 @ 13:05:27
URL: http://saarajonssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0