ROMMAMMa!

Sorry för Bad Bad uppdatering på bloggen men heey what the hek jag jobabr lixom 8 till 16 sen vill man sova =)

Iallafall så började praktiken igår (måndag) kl 8 på morgonen! seriöst jag fatatr inte hur männiksor klarar av att gå upp kl 6 varje dag :O Jag ska konvertera till att bli katt så man får ligga hemma hela dagarna och sova!
Och en sak som jag verkligen inte fattar är att tjejerna som jobbar frukost i serveringen på Scandic dom börjar HALV 6! Varje dag! och dom klarar av att hålla humöret uppe hela dagen :O  En STOR aplåd till dom *applåderar*

hhah måste berätta om gårdagen!
efter praktiken så åkte jag ner på stan och mötte upp  SweetMatilda! vi gick på Mocca och fikade lite och hade mysigt sen gick vi hem till henne för vi inte kom på nått annat att göra typ :S  Vi var där typ länge sen gick vi på Max för Me was hungrig (A) aa medans vi satt där kom det in en hemlös eller uteliggare iallafall och gick raka vägen till micron där man kan värma barnmat Etc. aa iallafall så tar han fram 2 packet med färdigmat från Findus som man värmer 10 mine ller nått :S öppnar dom sätter in dom samtidigt i micron oxå står han där och väntar!
En av tjejerna som jobbade där gick fram till han ochsa till honom att han inte fick värma dom där och att hon hade sagt år honom fler gånger innan! Asså sorry alla uteliggar eoch uteliggarediggare som läser detta Jag bli lite äcklad av dom. Dom är säkert trevliga människor men när dom ser ut som as! det klarar jag inte av helst enkelt så jag tappade matlusten lite :(

Men iallafall så hade jag och Matilda skit kul! hon var på värsta damp humöret men det går det med ;)

Nu ska jag kolla runt lite på nätet och massa olika bloggar och bara mysa =D

XOXO <3

Kommentarer
Postat av: Ell

Vet du vad? Jag håller med :o jag blir rädd när det kommer förbi en uteliggare som typ går och plockar olika flaskor och grejer... Det är skrämmande att det finns folk som tvingas leva på det viset

2010-01-12 @ 23:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0