Paows tävling!

Detta är mitt bidrag i Paows tävling!

Hennes blogg hittar ni här.
http://www.paow.se/

Jag kopierar det man kan vinna och hoppas alla går in på hennes sida och deltar!  Den saken som är bra är att ALLA kan delta! även dom som inte har blogg! Så THUMB UP för PAOW!

Detta är Tävlingarna som man ska delta i!

Ni har tre tävlingsalternativ. Även för er

som inte har blogg!

OBS! Bilder på Priser finns på
http://www.paow.se/ OBS!


 

1. Designtävling:  Så lägger ni upp en prototyp på en design i fanbilder (det ser ni längst upp till höger) Glöm inte att skriva mejladress! Jag vill ha förslag på en ny, luftig design!

2. Bloggtips tävling : Ge mig tips, om t.ex. kategorier o.s.v. Vad som helst, photoshop eller annat ni vill läsa/sem helst! Skriv i kommentarsfältet (glöm inte mejladressen).

3. Länktävling: Ja, främst för er med blogg (eller hemsida). Skriv ett inlägg i eran blogg med länk till tävlingen och skriv vad man kan vinna! Sen när det är klart så länka till erat inlägg på kommentarerna. Glöm inte att skriva mejladressen =)

I varje del kommer det att finnas tre priser och de är:

Handsmycke från Emmelist (Kommer att bli tre lyckliga vinnare!)


Linnen/tröjor från min personliga favorit Kan Dee! (3 lyckliga vinnare!) Läs hennes blogg också på kandeedrawings.blogg.se!


Sedan har vi en almanacka med mig moi på (Även här blir det tre stycken superlyckliga vinnare!) från Tryckdig.se!

Dell har dessutom varit snälla och gett mig en bloggdator. Är nästan lite avundsjuk för denna kommer att gå till den bästa idéen, länkningen eller designen. Så snygg! En lycklig vinnare som tas från någon av kategorierna ovanför!

Datorn är en Dell Inspiron 11Z med inbyggt 3G-kortsmodul, 2 Gb RAM, 250 Gb hårddisk, Windows 7 och en Intel Core2 Duo processor. Den är liten, rosa och jättefin!

Dell har dessutom varit snälla och gett mig en bloggdator. Är nästan lite avundsjuk för denna kommer att gå till den bästa idéen, länkningen eller designen. Så snygg! En lycklig vinnare som tas från någon av kategorierna ovanför!

Datorn är en Dell Inspiron 11Z med inbyggt 3G-kortsmodul, 2 Gb RAM, 250 Gb hårddisk, Windows 7 och en Intel Core2 Duo processor. Den är liten, rosa och jättefin!


Tävlingsdelen är KOPIERAD från http://www.paow.se/

Bilder finns på hennes sida!


XOXO <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0