Körskolan!

Sitter hemma hos min morbror. Gick hit efter körskolan!
Jag trodde det skulle vara jobbigare och nervösare att köra men det gick riktigt bra (Y) fast det kan man väl tacka Lota för eftersom hon är en person som kan prata så blir det lixom inte pinsam tystnad :)

Senare idag blir det att dra ner till stan och möta upp pappa och sen vid 7-8 så blir det att dra till Johan på FEEEST för moi! JAg fyller ju 18 på söndag! Jag längtar som FAAAN!! Fast min 18års dag kommer jag spendera i ett tåg på väg till Gäcle men heey jag får fira med dom där nere då =)





Ja annars vet jag inte vad jag ska skriva förutom att jag tänkte tipsa om en låt av Shakira den heter Did it again
Älskar den låten och videon e grymt nice med =) såå ALLA lyssna på den och kolla på videon <3


XOXO <3 


Kommentarer
Postat av: Ell

Haha ^^ fan va cool du är Adam!

Jag vill också fylla 18 men det är ett tag kvar.. grattis i förskott!

2010-01-08 @ 23:37:10
Postat av: Brolin

Saknar dej apa, så ser fram imot att du kmr ner imån! :)

2010-01-09 @ 22:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0