In Gävle!!

Jaa denna 18års dag har inte varit så speciell! Vaknade med att Emma ringde och vilja prata i telefonen och jag nyvaken och trött fick höra Emmas lovly sångröst genom telefonen <3 Me Likeiii!
Vi bestämde att hon skulle komma till mig innan 1 (jag vaknade runt tolv) för kl 1 skulle vi pkta till stan för jag skulle med tåget till Gävle =)
Men iallfall så fick jag present av Emma och det var 2 typ kockböcker. Ena var om hur man gjorde olika soretrs glass (måste testas någon gång när mn har mkt tid över (Y) ) och en bok om massa pajer =)
Halv 2 gick tåget mot Gävle och äntligen skulle man få träffa Linnea igen och få komma bort från Hudiksvall!
Jag tror inte folk fattar hur UNDERBART det är att slippa HUDIKSVALL!!
Men tänkte precis säga att Linnea ligger i sängen och sover men hon vaknade precis av att telefonen ringde =)

Åååå jag har fått en present av Monica och Linnea men jag vet itne vad det är :O Jag e sååååååå nyfiken och vill veta Nu! Nu! Nu!
Men det är en Hemlis till senare :s

Jajaj denna kväll kommer bli tidig eftersom man måste upp så äckligt tidigt imorgon! Redan kl 6 :O bussen går kvart över 7 och då e jag på Scandic till 8 sen slutar jag kl 4 så får man se vad som händer på kvällen ?
Kasnke träffa Matilda eller nått annat kul :)

Jaaa men det blir att kolal runt lite på nätet nu! Kasnke gå ut på MSN! för en gång skull! Har ju inte kunnat vara ute på det på hela jullovet eftersom våran äckel dator inte tillåter msn på nått konstigt sätt :S

Men men nii får ha det bra !

XOXO <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0