Hemma....

Hemma från skolan nu. Första skoldagen på Broman efter 9 veckors praktik och lov! kändes lite konstigt mkt blickar kändes det som om och då var det inte bra blickar! I promise you I hate some of the people on broman! (dom flesta är killar eftersom det är dom som ger blickar)!!! Äckelbarn säger jag till dom! JAg bryr mig inte mig i dom så varför ska dom bry sig om mig? I dont know!?

Sååååå kom man hem från skolan till ett nystädat kök! vem kan ha städat i köket?
Jooo det är min syster! Hon kom hem från ett år i Nya Zeeland och överasskade mamma och pappa! PAppas reaktion när han öppnade dörren var såååå bra! "men lägg av" var det enda han sa! och det enda mamma gjorde var att grina. sååå söta! Men men då e man inte ensam barn längre :/ har lixom vant mig vid det här lafget att vara "ensam barn"! Men får leva mig in in det finns lixom inte så mkt att göra så :S

Jajaj blir att kolla runt på nätet nu och lyssna på musik så bye bye <3


XOXO <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0