?

Är det bara jag som inte förstår mig på videon till Agnes låt I need you now :S
Hon står mitt ute i en öde öken och sjunger i olika Galaklänningar medans en Indian rider runt på en häst och letar efter henne! JAg bara neee funkar inte! det måste hända lite saker i en musikvideo inte bara står framför en konstig bil :S
Så skärpning till Agnes hon kan göra bättre videos tror jag iallafall (Y)

XOXO <3

Jag förstår mig inte¨på videon till I need you now med Agnes! Hon står och sjunger framför någon konstig bil mitt ute i öknen medans en Indian eller nått lyssnar i marken och letar efter henne :S Och det konstiga av allt är hon verkligen BARA står framför bilen och sjunger i sina olika Gala klänningar :S   Me dont like the video :/ men låten är helt okej (Y)


Kommentarer
Postat av: ida

aw, thank you!



alltså, jag är världens sämsta när det kommer till kodad webbdesign (vilket jag inte borde va eftersom jag är medieelev, haha) men designadinblogg.se är verkligen den bästa hjälpsidan när det kommer till design, med deras hjälp kan man inte misslyckas, de förklarar allt jättebra och så :) lycka till!

2010-01-05 @ 17:07:01
URL: http://nigels.blogg.se/
Postat av: Ell

Hahah XD kollade upp detta för att förstå vad du menade, gud vilken ful bil!

2010-01-06 @ 23:30:49
Postat av: Ki

Herre gud vilken ful bild på henne. Hur kunde hon välja den?

2010-01-07 @ 18:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0