Denna tråkiga dag!

Ja nu är första gången jag tänkte skriva ett långt inlägg eller får se hur långt det blir (Y)
Men iallafall denna dag seriöst hur sugig har inte den varit? Började med att man gick upp kl 10 för skulle till trafikskolan och göra prov men orkade in så tänkte åka in halv 3 istället men mmmm SHooore! jävla ÄCKEL snön snöar ju! så pass mkt att jag kände mig inte taggad att dra till stan ;) så jag jag satt hemma kollade på Jönssonligan och Dynamit Harry, Ett Öga Rött ( shiit vilken konstig film det vara asså :O ) och sist men inte defenetift inte minst SÅ SOM I HIMMLEN! SERIOUSLY!! den filmen är såååååååå bra älskar den! den är lungt världens bästa film (enligt mig iallafall ;)

Men men ska dra ut imorgon iallfall bli väl till stan med Maja och Ki (dom jag vet iallafall) bli mysa runt, har fan inte varit i stan på hmmmm 100 år? så boring där men jajaj. Ki skulle följa med om vi åt Pizza och snäll som jag var sa jag OFC! blir väl Amandas Pizzeria! Lovar nummer 1 bland alla Pizzerior! alla borde testa ;)

Men nu är det lovly Lady Gaga musik som gäller en stund på kvällen innan man somnar!

Puss Puss <3


Kommentarer
Postat av: ida

åh, lady gaga!

haha, min dag har också varit värdelös

2010-01-05 @ 01:14:08
URL: http://nigels.blogg.se/
Postat av: Mellis

Jag älskar snön :D tycker att den ska vara här förevigt :)

2010-01-05 @ 01:46:11
URL: http://mellblomman.blogg.se/
Postat av: Ell

Gu va rosa din blogg är adam :D Jag skulle vilja se dig videoblogga med den här bakgrunden!!

Så som i himmelen är klart bäst ;) Ett öga rött är bara.. nae

2010-01-05 @ 03:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0