Denna dag har varit.....

.....riktigt nice faktiskt. Började inatt när jag somnade på soffan och när mamma ringde imorse på min mobil så hörde jag att det spelades Bad Romance med Lady Gaga och jag tänkte inte att det ringde så jag låg och diggade med, tillsist kom jag på att det ringde. typ 1h och 20min senare kom jag på att jag skulle med bussen som gick om en halvtimme så då var det bara att packa handduk och nya kläder skulle nämligen till morbror inne i stan och duscha!

Ååå fy fan vad skönt det var!! man slapp till och med frysa (Y) helt underbart =)
Men inna jag gick till honom så var jag på Bilskolan och skrev prov om b.la vägmärken! Seriöst jag suger verkligen på vägmärken :O det är hur svårt som helst ju =O Men imorogn tjugo i tio är det dax för min första körlektion. Jag är sååå jävla nervös :/ men jajaja ska npg gå bra endå, men efter det blir det förhoppningsvis fika eller liknande med Madde N på stan om jag får tag på henne :S

joo jag knäppte lite bilder med camen när jag kom hem!
Älskar verkligen syrrans Calvin Klein halsduk (L) såå skööön och varm nu när det är så jävla kallt ute =)

ÅÅÅÅÅ nu var det reklam för Let´s Dance på tvn och det var Elin Kling som dansade! Asså seriöst hon är ju hur sjukt snygg som helst :O Sjukt snygg klädstil har hon oxå (Y)
Det är en Me Likeiii!

Men ska kolla lite på tv nu tror jag som alltid men jaja vad ska man ananrs gör ? gå ut och gå? Naaaaa tror inte det då ;)

Oj vad långt inlägg det blev men nu ska jag sluta !


XOXO vackra människor <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0