Bert Stjärt!

Jaa då sitter man här denna SNÖÖÖIGA! dag! Usch vad hag hatar snön just nu! bläääääääää kan spy på den! aa men iallafall så sitter jag och kollar på "Bert STjärt - Den sista Oskulden" tråkig film kan jag säga! men nu blir det något annat på tv tror jag :S
Hahahah sitter jämt framför tvn eller datorn! Men vad ska man annars göra om vägarna är igensnöade och kallt och jävligt? Jaa vem vet så är det att bo ute i skogen säger jag bara!

Inte blir det att åka ochkolla på kök i kväll heller :( JAg som hade sett framemot att se hur han hade ritat upp vårat kök! Men men äckel snön förstör allt!

Vill också säga GRATTTTTTTTTTTTTIS! Emma Sundin som fyller 18 idag!!

XOXO <3


Kommentarer
Postat av: johanbliixt

Du borde verkligen fixa din design :(

2010-01-29 @ 17:15:48
URL: http://johanbliixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0