Back in Hudik!

Det har varit dålig uppdatering nu denna vecka känner jag men det ska jag ändra på nu i helgen! Jag är som sagt hemma i Hudik igen efter en vecka i Gävle =) Sitter just nu och kollar på Let´s Dance och håller på min favorit och den snyggaste tjejen i Let´s Dance historia (samt snyggaste bloggaren) Elin Kling!!! Hennes blogg hittar ni ni på http://stylebykling.tv4.se/?gclid=CO-1h7ufp58CFVoq3godSkPJ1A !! Read it!!


Men iallfall så blir jag hemma i helgen och eftersom jag fyllde 18 förra söndagen så hade jag Hannah och Stina planerat att gå ut i morgon men vet iten vart vi ska gå riktigt än =) Hoppas det blir kul iallfall (Y)

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen nu så ska jag kolla runt lite på internet det känns som jag har missat så mkt när man är hos Linnea ( inge illa menat Linnea ;) ) Men man kollar varken på tv och inte heller så sitter man vid datorn! =)
Men så det ska vara kanske?

Jag måste lägga ut min favorit reblik just nu!!
"Tyst Linda!"
Tobbe i "En annan del av Köping" som sägerr det! Älsakr det programmet dom är så mysiga och roliga <3




Hot Hot Hot Hot ELIN!!! =)

Visste är hon snygg?
Jooo det är hon!!! ssäg inget annat!!

Kommentarer
Postat av: Brolin

Haha, lugnt tar inte åt mig ;> duvet här i gävle finns det bättre saker än att glo på skärmar! Host

2010-01-23 @ 03:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0