Är tillbaka i Gävle

Så är man tillbaka i Gävle =)
sitter och lyssnar på musik och kolalr lite på tatueringar!!! Jag vill tatuera mig nere vid foten!
Någon mer som sklle vilja tatuera sig?

Men lite om igår =) dDet ar mys började med att jag åkte till Stina typ halv 4 så visar det sig att Lisa, Maja, Ki, Emma och Stina hade gjort tårtor! Mumma plus att ajg fick 2 presenter! Intimrakningsprodukter från RFSU! Mee Like men glämde dom hemma i Hudik så får testa när jag kommer hem igen =)
HAHAH när mamma kollade på dom igår hon bara vart ska du raka dig någonstans med dom här? Jag bara men vart brukar dom intima delarna sitta? Lite puckad e hon allt! (hon vart små arg på mig) Men I dont care!
Sen stack några och jag Hannah och stina stack till stan för att äta middag på Medelhavskällaren kl 8. Vi beställde maten typ tjugo över elelr nått och fick den tio över nio typ :O Seriöst fatta hur hungrrig man var då!!!!
Sen efter det drog vi till Hannah och kollad epå film och lite gossip girl! Me like den serien!

Men men snart så komemr väl Linnea hem så man får ny fårg i håret elelr blir svart men slipper utväxt (Y) sen under veckan blir det syslöjd här i Gävle =) Jag måste laga ett par byxor samt sy upp och sy in 2 andra byxor (Y) sååå äntligen så blir dom kasnke som ajg vill ha dom!

Puss Puss Allihop!

XOXO <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0